lots of humps before we can hit the road again.... - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu lots of humps before we can hit the road again.... - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

lots of humps before we can hit the road again....

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

14 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Nou, daar zitten we dan, door Robb en Marion afgezet bij het rentalstation om onze volgende camper op te halen..... ondertussen zijn we al zo'n 2 uur verder en zitten nog te wachten.
Eerst moesten we nog een kwestie betreffende tol betalen regelen, we waren toen zover om de camper in te laden toen we er achter kwamen, dat de betreffende camper geen koelkast had en aangezien we richting het tropische Queensland gaan, leek ons dat geen goed idee.
De onderhandeling begon dus weer opnieuw, uiteindelijk boden ze een upgrade aan, maar die moest nog wel klaargemaakt worden.......

• 14 Januari 2014 - 11:09

Dirk:

Hallo globetrotters,
    Dát maakt het trotten net zo leuk! Dat het niet allemaal van een leien camper gaat.
    Is het dan uiteindelijk naar wens, is het dubbel leuk!
    Geniet ze dan ook dubbel.

bro

• 14 Januari 2014 - 18:46

Kees En Ineke:

Hihi......."komt wel goed, schatje...."

• 15 Januari 2014 - 20:30

Corrie:

Ha Claartje en Barbara!!!!
    Nou, goed geregeld!!! Geniet nog lekker!!! Net gezien op het journaal, dat het tropisch warm is!!! Smeren jullie je goed in??? Hier is het regen, koud en ik ben snipverkouden!!! Neem het er maar lekker van!!! Veel plezier nog he!!
    Dikke kus van Corrie.xxx

• 19 Januari 2014 - 19:53

Carla:

Claartje, leef je nog?;-) we horen steeds op het nieuws dat het zooooooo warm is daar!! Pfffffff

• 20 Januari 2014 - 13:43

Bini:

Ik vind het maar knap hoe je alles maar weer geregeld krijg. In ieder geval blijft het avontuur wel spannend telkens. Samen gaat het dus PRIMA en hoef je niet alles alleen op te lossen.
    Leuk dat je de mozaiken van Rob nog even toonde....Toch gaat alles straks voor mij duidelijker worden wanneer ik jou samen met de fotoos en alle verhalen erbij hoor en zie.! Ik kijk er in ieder geval al naar uit. Geniet nog maar van die heerlijke WARMTE daar, want tegen die tijd van arriveren zal het hier intussen wel eens echt winter gaan worden..(voorlopig merk ik daar tenminste hier niet echt iets van)
    Veel avontuur nog en blijf je ogen open houden (want ik begrijp dat er nog geen plannen zijn om er te blijven ?????) GROETJES en verder BEHOUDEN VAART! Bini

• 20 Januari 2014 - 19:59

Els V.:

Hoi Claar,

Nu niet klagen dat het te warm weer is voor jullie trektocht. Het is in elk geval beter dan in Nieuw Zeeland: daar heeft nu een aardbeving(kje?) plaatsgevonden. Ik neem maar aan dat jullie hier geen hand in gehad hebben!. Voorzichtig met de camper, met elkaar en met het land. Geniet van jullie laatste weken.

groetjes van Els.