niets veranderlijker dan een mens l Claar - Reisverslag uit Cairns, Australië van Claar - WaarBenJij.nu niets veranderlijker dan een mens l Claar - Reisverslag uit Cairns, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

niets veranderlijker dan een mens l Claar

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

26 Januari 2014 | Australië, Cairns

Gedoken!!! Overgehaald door een aardige duitse jongen, die een jaar in D.U. bleef en een baantje als duikinstructeur l buddy had op de cruise waar wij aan deel namen. Niet met hem, maar weer een andere aardige zweedse (?) jongen, Victor, hand in hand, naar beneden gedoken. Geweldig, een hele ervaring, eigenlijk zo leuk, dat ik het nog wel eens zou doen! Te weinig tijd onder water, maar toch een aardige indruk gekregen.
De volgende dag weer een eind verder geknord, want het einde van de reis komt nu echt heel dichtbij, geslapen in Ingham en daarna door richting the Atherton Tablelands, prachtig groene streek, mooi om te doorkruisen, weer veel watervallen te zien gekregen en door rainforests gewandeld.
Ondanks het feit dat we er grondig naar zoeken gaat het wildlife wat aan ons voorbij, een enkele kangaroe in het wild voorbij zien springen.
De koala's hebben we in het koalahospitaal gezien, waar ze na malheur weer werden opgelapt, zelfs m.b.v. rontgen en echo!
Morgen gaan we in Karunda, in de buurt van Cairns, waar we nu ook op een camping zitten, nog even wat laatste kooplustige uitspattingen beleven en een ritje maken met de skyrail, dan in de middag weer "fris en fruitig" door naar Hartley Creek, een krokodillen"resort" om nog wat wildlife te bekijken.
Dan moeten we er toch echt aan geloven, want overmorgen moet de camper weer ingeleverd worden en hebben we nog een half dagje Cairns, voordat we de lucht in moeten richting ons koude kikkerlandje....
Zo nu zijn jullie weer zo ongeveer op de hoogte, we leven nog steeds na alle avonturen her en der, tot binnenkort, liefs en groet, Claar.

• 26 Januari 2014 - 10:20

Dirk:

Geniet van die laatste dagen.
    Ik kijk uit naar het moment dat jullie écht boven water komen.
    Maak maar alvast "ontvangstplannen".
    En ... goeie reis terug, wordt weer een heeeeeeeele zit!

• 26 Januari 2014 - 11:23

Thea:

Lieve Claar. Wat een leuk verslag! Het lijkt erop dat je daar intussen weer zoveel nieuws hebt ontdekt dat je best nog even zou willen blijven. Hier gaat alles gewoon door. Veel regen maar geen echte winter. Het komt ons eigenlijk wel goed uit want wij zitten op een eiland in de bouwplaats van het Boerenbondterrein en vinden het prettig als de boel daar niet weken stagneert door vorstverlet. Kom maar snel kijken als je terug bent. Nog veel plezier voor de laatste dagen en goede thuisreis. Thea

• 26 Januari 2014 - 14:23

Carla:

Geniet nog maar even en dan.............goeie vlucht/reis terug!groetjes

• 26 Januari 2014 - 19:31

Corrie:

Hallo claartje en Barbara!!!!
    Wat hebben jullie veel gezien en beleefd!! Geniet nog even en een goede reis terug!!! Zal blij zijn jullie weer te zien!!! Tot snel!!!!
    Dikke kus.xxx

• 26 Januari 2014 - 21:31

Ethel:

Heel veel meegemaakt zie ik, en wat is de tijd toch voorbij gevlogen, al bijna terug in kikkerland. Voor straks een goede reis/vlucht terug. Groetjes.

• 27 Januari 2014 - 16:07

Ineke:

Zo Claar, gedoken,hartstikke dapper van je! En nog wel hand in hand......Geniet er nog van en 'n hele goede reis terug! Groetjes, ook aan Barbara!