nog gauw even nieuws... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Claar - WaarBenJij.nu nog gauw even nieuws... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

nog gauw even nieuws...

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

27 Januari 2014 | Australië, Cairns

Weer wifi, dus daar maak ik nog even gebruik van, al hoewel ik jullie nu snel weer zie. We zitten nu net boven Cairns, morgen moeten we de camper inleveren. Queensland neemt van ons afscheid met tropische regenbuien.
Volgens een gids komt er misschien volgende week een cyclone langs, maar dan zijn wij als het goed is al weer terug in NL.
Het campertje heeft het goed gehouden, maar gister hadden we wat lekkage, hopelijk kunnen we het vannacht nog onder controle houden.
Vandaag zijn we met de skyrail over tropisch regenwoud gegaan, nog wat geshopt en naar de krokodillen wezen kijken, spectaculair, alla Steve Irwin, the crocodileroll, ook nog wat koala's en diverse soorten kangaroes, wallabies en lizzards gespot.
Morgen dus the last day Down Under, lekker weer in een echt bed in een hotel, alvorens we het vliegtuig instappen.
Tot gauw, groet en liefs, Claar.

• 27 Januari 2014 - 11:24

Angela C:

Hoi Claar,
    Geniet nog van je laatste dag bij de Aussies.
    En alvast een goede thuisreis toegewenst.

• 27 Januari 2014 - 12:55

Corrie:

Ha Claartje!!!

Tot snel!!!! Goede reis!!!

• 27 Januari 2014 - 22:11

Toos En Jan:

He Claar.
    Tijd om afscheid te nemen daar. De harde schijf zit vol met mooie beelden!
    Wat een reis ! Helemaal te gek.
    Een hele goeie terugvlucht !
    Toos en jan.