deel 3 is bjjna daar...... - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu deel 3 is bjjna daar...... - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

deel 3 is bjjna daar......

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

12 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Nog 1 dag en then we hit the road again!.......
Morgen, maandag, gaan we ons, Barbara en ik, weer voorbereiden op het volgende deel van de reis: campertripje van Sydney naar Cairns.
nog een laatste dag samen met the family en dan dinsdag ons campertje ophalen voor het laatste deel van de reis. Inderdaad campertje, want voor zover ik het heb kunnen bekijken, krijgen we steeds een kleiner maatje toegewezen, nou ja, hebben we ook zelf voor gekozen, we zullen zien....
De verjaardag van Marion is achter de rug, ze heeft het overleefd en de avond was zeer geslaagd. Oude klasgenoten, bevriende collega's, familie en vrienden, iedereen was van de partij. Van haar collega's had ze 61 krasloten gekregen en goklustig als ze is, kon ze bijna niet wachten om te kijken of ze een dikke prijs kon bemachtigen, jammer, maar helaas, niet het miljoen waar ze op gehoopt had...... maar goed al dat gekras houd je bezig en van de straat zullen we maar zeggen.
Ondanks dat, had ze toch nog tijd om met ons op pad te gaan om wat te sightsee'n: Bathurst, Orange, Leura, Sydney, om maar wat te noemen, en weer genoeg geshopt, nu maar zien of we alles mee naar huis kunnen krijgen.
Vandaag ben ik samen met Robb op pad geweest naar een glowwormtunnel hier in de buurt, wandeling van ca. 1 uur en het was eigenlijk maar 2 km, de tunnel doorlopen nam de meeste tijd in beslag, gewapend met zaklamp, want in de tunnel was het pikdonker, eenmaal erin was begin of eind niet meer te zien, en inderdaad er waren glowworms, te zien als een soort "milkyway", fantaseer er maar wat bij, want op de foto's is zo goed als niets te zien. De weg er naar toe ging door de bosbranden geteisterd gebied en hoewel dat nog niet zo lang geleden is, was al te zien dat de natuur opkrabbeld, ondanks de zwartgeblakerde stammen kwamen de nieuwe groene scheuten alweer te voorschijn bij de eucalyptusbomen, amazing!
Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte, until next time,
grtzz, Claar.

• 12 Januari 2014 - 11:46

Dirk:

Jullie zijn ondertussen al weer een week of zes zeven de hort op. Genieten, feesten, oentsoweiter, oentsoweiter. Bekruipt jullie nog niet het verlangen naar je eigen bed?
    Het moet wel een fantastische ervaring zijn: zo lang, zo ver, zo veel!
    Geniet van die "laatste loodjes". Kweek ook genoeg vet op de botten, want hier is het koud aan het worden. Zal schrikken zijn als jullie hier aankomen!

See you in Etten....... enne bewaar de muntjes.

• 12 Januari 2014 - 22:43

Marianne:

Zijn dat van die kleine felle ledlampjes, net als vuurvliegjes??
    Die zie je nl in Frankrijk wel eens. Wonderbaarlijk
    Groetjes en nog effe lekker genieten, ook voor ons barb.

• 18 Januari 2014 - 12:04

Ethel:

Het lezen van de verslagen weer opgepakt na onze minicruise naar Southampton, zeer leuk, we kunnen er weer tegenaan, en zo te lezen hebben jullie nog even te gaan.