lithgow - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu lithgow - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

lithgow

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Claar

07 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Dag lieve iedereen die dit gezellige reisblog n beetje bijhoudt....
De avond voor de grote dag van de verjaardag waar we naar uitkeken!
De voorpret is al n goeie, zelfs Fred gaat al eerder naar bed!
Claar houdt zich kranig na alle likeuren die neef Robb onns laat proberen, hihi,,,
We hebben net al cousin Marion verblijd met n verjaardagslied dus morgen kan niet meer stuk...nu nog daartoe komen....hihi

• 07 Januari 2014 - 18:19

Corrie:

Hallo vakantiegangers!!!! Wat klinkt het gezellig daar!!! Marion, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel plezier samen!!!! Dikke kus van corrie. Xxx

• 07 Januari 2014 - 19:19

Kees En Ineke:

Ohoh, is t weer zover.....Nog n gezellige tijd samen, en feliciteer marion van ons!! Groetjes!

• 08 Januari 2014 - 12:28

Arthur:

Ha globetrotters! Marion van harte gefeliciteerd! Mooie reis, ik ben erg jaloers op jullie! Leuke verhalen met likeuren zijn altijd goed. Geniet er nog van en veel plezier aan de Goldcoast! Surf ze ;) Groeten!

• 09 Januari 2014 - 14:17

Ethel:

Ben benieuwd hoe de uiteindelijke verjaardag is afgelopen, als de voorpret al zo is verlopen!!! Meiden, geniet nog van de laatste weekjes!