end of part two - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu end of part two - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

end of part two

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

07 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Goed, we zijn ondertussen aangekomen bij Robb's place, Marion kan nu dus weer heerlijk in haar eigen bed slapen. Morgen vieren we haar verjaardag, big party with lots of friends and family. Vandaag wat aanrommelen en de nodige was draaien. We zien het resultaat van de laatste bosbranden, die hier gewoed hebben, maar ongelooflijk hoe snel de natuur hier zijn werk doet en weer opkalefatert.
Sinds de vorige keer dat we hier waren, heeft Robb alweer het nodige verbouwd aan zijn huis, in de tuin muurtjes en bankjes gebouwd met prachtig mozaiekwerk, zo blijft hij bezig.
Fred komt vanmiddag hier aanwaaien en blijft dan ook een dag of wat, dus dan krijgen we van hem ook een update over zijn wederwaardigheden.
Zo hebben we hier dus een gezellig weekje bij de familie, waarna we ons boeltje weer oppakken om aan het laatste deel van de reis te beginnen: Sydney-Cairns

• 07 Januari 2014 - 08:07

Carla:

Hi Claartje, ook wij wensen jou/jullie een heel goed en gezond 2014! Nog heel veel reisplezier, geniet nog van je laatste deel van een grote onderneming. Groetjes. Jac. en Carla

• 07 Januari 2014 - 09:57

Toos En Jan:

He Claar en alle anderen. Voor jullie allemaal de beste wensen en dat er weer veel reisplannen gemaakt worden. Jullie krijgen giga veel te zien op deze reis. Fantastisch om mee te genieten zo. Een fijne week voor nu met familie en vrienden en voor het laatste traject een spetterende afsluiting met alles wat je mee kunt pakken op dit traject. GENIETSE NOG !!!!!!!!! Groeten Toos en Jan.

• 07 Januari 2014 - 11:46

Kees En Ineke:

Hee Claar,
    nog heel veel plezier en geef Marion maar een verjaardagsknuffel van de Poeyerkes!

• 07 Januari 2014 - 16:31

Toon IV:

Feliciteer Marion namens de familie en wens alle verwanten aldaar een Zalig Nieuwjaar.
    Leuk dat er nu ook foto's van onze antipoden meegestuurd worden. Er is sinds de emigratie van tante Joke en oom Frans veel ten gunste veranderd. Veel plezier en keep smiling.