thuis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Claar - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Claar - WaarBenJij.nu

thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claar

17 Januari 2009 | Nederland, ettenleur

Lieve allemaal,

Al weer een dag terug van weggeweest.
Na een lange vermoeiende vlucht weer veilig geland op Schiphol.
Al met al genoten van de reis, maar nu weer bezig met dagelijkse bezigheden en me voor aan het bereiden op de werkelijkheid: terug aan de slag.
Nu begint de klus om een aardig album samen te stellen van de vakantie met onze wederwaardigheden.
Hoe lang dat gaat duren is nog een vraag.....

groet, Claar

• 17 Januari 2009 - 14:49

Jan B.:

Hoi Claar,
    inderdaad, weer veilig geland op Schiphol. Welkom terug in het kille kikkerlandje! Geniet nog lang na! Kom gerust op een dinsdag-avond even "coucou" zeggen!
    Groetjes/Jan B.

• 17 Januari 2009 - 17:26

Kevin:

Hey Claar!
    Ik ben blij dat je weer veilig terugbent hoor:P De foto's wil ik uiteraard nog wel even langs zien komen op het zkh:) Tot snel!
    Liefs,
    Kevin

• 17 Januari 2009 - 19:36

Susanneke:

Hee Claar, super dat je er weer bent! We hebben je echt gemist hoor! Nou tot snel dan maar weer en nu je geen eerste labo meer bent, tijd zat voor dat fotoboek toch...werken is nu bijklussen geworden he! Fijn weekend en tot snel (je mag morgen m'n R7 nog wel hoor als je niet kunt wachten!)

• 17 Januari 2009 - 20:15

Marleen:

hoi Claar,
    welkom terug in het gewone leven. Hou je vakantiegevoel zo lang mogelijk vast !
    ben benieuwd naar je foto's en verhalen, het was leuk je berichtjes te lezen.
    groetjes, Marleen

• 17 Januari 2009 - 20:59

Hannelore:

Hoi Claar,
    Welkom thuis en tot snel, ook ik ben erg benieuwd naar je foto's.
    Groetjes Hannelore

• 18 Januari 2009 - 13:41

Jenny K:

Welkom thuis.

• 21 Januari 2009 - 14:51

Lincy:

Welkom thuis zal ik maar zeggen.

Ben ook heel benieuwd naar je foto's hoor. Zet je ze ook op deze site?

Groetjes Lincy

• 22 Januari 2009 - 19:21

Ethel:

Ik zou zeggen welkom terug in Etten Leur, en we zien elkaar wel op het werk, waar we ook de rest van het vakantieverhaal zullen horen

• 24 November 2013 - 22:42

Karin En Corne:

Een hele prettige reis ,doe geen gekke dingen en kom veilig thuis!