onderweg - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Claar - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Claar - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

26 November 2013 | Nederland, ettenleur

Op het vliegveld van Hong Kong maar even de tijd verdrijven... we kunnen eindelijk bijna boarden, we zitten de minuten vooruit te kijken, vanmorgen om half 7 hier geland en nu is het bijna 9 uur 's avonds.
Niet de gehele dag hier gelanterfant, ook nog even H.K. ingedoken op zoek naar de Big Buddha, nogal toeristisch, maar alla.
Morgen, woensdag de 27e landen we in Auckland om ca. 2 uur 's middags, Marion land om half3/3 uur, dus daar wachten we even op, kunnen we gezamelijk naar het hotel, een nacht even heerlijk in een gewoon bed en dan met de camper er op uit.......

• 26 November 2013 - 13:59

Dirk:

Da's al een eind op weg. Op naar de zomer!
    Veel plezier en bewaar de muntjes.
    (Vrij naar ons vader)

Groet

Dirk

• 26 November 2013 - 15:13

Angela C:

Toch maar even het vliegveld afgegaan Claar? Gelijk heb je!
    Nog een goed vevolg van je reis.
    Groetjes Angela.

• 26 November 2013 - 16:22

Corrie:

Hallo Claartje Barbara en Marion!!!

Super om jullie te kunnen volgen!!! Geniet van alle mooie dinen die jullie gaan zien en meemaken!!! Jammer Claartje, maar de opnames van Lingo zijn op 14 december, dus ik zou de tip van Dirk maar in ere houden!!! Geniet jullie en kijk goed uit!!! Dikke kus.xxx

• 26 November 2013 - 17:23

Carla:

Claartje heel veel plezier,mooie reis en genieten maar! Grtjs Jac.&
    Carla

• 26 November 2013 - 18:28

Els V.:

Na lang wachten ben je eindelijk op weg!
    Leuk om Marion weer te zien: doe haar de hartelijke groeten!
    Geniet van al het moois wat je tegenkomt.
    Groetjes, Els.

• 26 November 2013 - 18:49

Susanneke:

Hee Claar, goede reis verder.... Echt wat voor jou dat wachten ;) leuke update!!!

• 26 November 2013 - 20:59

Ineke:

Hoi Claar, dus jullie hebben al lekker de toerist uitgehangen met z'n drieen, goed begin! Veel plezier samen en laat ons mee genieten van al jullie avonturen! Groetjes van Kees en Ineke, natuurlijk ook voor Barbara en Marion!

• 27 November 2013 - 09:46

Kevin:

Hey Braat!
    Al een goed eind op weg! Geen dingen doen die ik ook niet zou doen he;) Goeie reis verder!
    Groetjes,
    Kevin

• 27 November 2013 - 14:49

Jenny:

Goede reis verder en hardstikke leuk om je e kunnen volen. Geniet ervan.

• 27 November 2013 - 19:43

Jozet:

Zo, de reis goed begonnen.Goed dat je toch nog van t vliegveld bent afgegaan. Wat een mooi avontuur hebben jullie voor de boeg. Geniet ervan! Groetjes voor jullie allemaal. Jozet en Marno

• 27 November 2013 - 23:41

Marianne En Christ:

Leuk claar,
    Geniet er lekker van, maar dat zal vast lukken, samen met Barbara en Marion.
    Op naar het mooie weer.

• 28 November 2013 - 15:46

Lincy:

Geniet ervan Claar.
    Ik ga je verslagen zeker volgen.
    Saludos

• 02 December 2013 - 11:07

Bini:

fijn dat je goed bent aangekomen.Houd moed,dat weer komt van zelf....Geduld is een schone zaak...Ik kan er van meespreken nu mijn spieren ook wat warmte en zonnestralen kunnen gebruiken.
    Groeten aan Marion en Barbara en jij veel liefs,Bini

• 16 December 2013 - 10:55

Ethel:

Hoi Claar, heb je niet meer gezien of gesproken, en kreeg nu pas door van je site. In ieder geval heel veel plezier met z'n drieen, en schrijf maar heel veel, begin nu met lezen. Groetjes, Ethel