windy, wining road l route - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu windy, wining road l route - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

windy, wining road l route

Door: claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

01 December 2013 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Het heeft toch nog al wat voeten in de aarde om er in te komen.... ik kan nog geen expliciet oordeel geven over NZ.... groen en glooiend, wet and windy... aangekomen in auckland met een half uur vertraging hoefden we niet lang meer te wachten, totdat Marion arriveerde... goh, she travells light we thought! Only a backpack, maar dat bleek toch niet zo te zijn, ze was achter de meute aangelopen, zonder langs de bagageband te lopen, zo door de douane, bugger! Dat kostte ons zo, n anderhalf uur. Gelukkig hoefden we alleen maar ons hotel op te zoeken en daar konden we op adem komen, zeker na die 2 dagen reistijd.
de volgende dag dachten we eventjes de camper op te halen, maar ook dat hadden we weer helemaal verkeerd ingeschat, die prachtige planning kon dus gelijk de prullenbak in! Eindelijk op route zijn we tot Dargavile gekomen en hebben daar op een wat sjofel campingpark gelogeerd. Stortregen! Waar is dat prachtige zomerweer, ver te zoeken?!!
het northland verder doorkruist, we zijn er niet erg van onder de indruk, vrees ik, maar goed, het kan alleen maar beter worden?!
ondertussen ben ik weer de helft van mijn verhaal kwijt, dus ik hou er nu even meee op......
In gedachte heb ik al hele verhalen neergeschreven, maar ook daar is dus nog niets van terecht gekomen... Ondertusen zijn we via Auckland op het Cormandelpeninsula aangeland, ook weer erg winderig. En alles is verrekte duur vind ik l vinden wij. Morgen is er weer een nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen........

• 01 December 2013 - 09:06

Susanne:

Nou Claar, het kan zeker alleen maar beter worden! Hou de moed erin, hier is het ook koud, nat (oke, niet winderig...) dus uiteindelijk maakt dat weinig verschil! Toi toi toi

• 01 December 2013 - 09:15

Carla:

Indd.zosls Susanne zegt,hou de moed er in en het gaat toch uiteindelijk allemaal wel gied komen! Ik hoor je al mopperen, maar anders zou he Claar niet zijn?!? Hihihi veel plezier nog en de grtjs

• 01 December 2013 - 10:44

Angela C:

Hoi Claar,
    Hoop voor jullie (en ons) dat de zon snel doorbreekt, dan wordt Nieuw-Zeeland (en jou verhalen) vast een stuk vrolijker.
    Groetjes.

• 01 December 2013 - 11:17

Dirk:

Ja, ja. Ruilen?
    Er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding!

Zoen, Dirk

En uiteraard de groeten aan Barbara en Marion

• 01 December 2013 - 16:26

Kees En Ineke:

Oh oh, we zien 't al voor ons, die gezichten van jullie....'t sfeertje......maar als 't weer straks opklaart ziet alles er veel mooier uit! We horen 't wel, groetjes aan jullie alle drie en: altijd blijven lachen,he?

• 01 December 2013 - 18:41

Thea:

Hallo Claar en Barbara Leuk van jullie te horen en het gemopper klinkt vertrouwd. Kennelijk zijn jullie nog niet uitgerust. Het weer is altijd wel ergens goed voor. Slaap eens wat extra dan ziet de wereld er heel anders uit. Heel veel plezier en liefst toch ook wat zo'n. Thea

• 02 December 2013 - 20:03

Marianne Koolen:

hoi Claar, ik zie helemaal jouw gezicht bij al die missers en dat slechte weer.
    gefronste wenkbrauwen, en een grauw en een snauw.
    zorg dat je zelf het zonnetje in de camper bent, dan komt het goede weer vanzelf.
    geniet er lekker van xxx