humeur verbeterd... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu humeur verbeterd... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

humeur verbeterd...

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

03 December 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Oke, met al die opbeurende reacties en verbeterd weer gaat het humeur ook de goede kant op! Beter! We krijgen de "swing" te pakken, eindelijk.... Elke avond brainstormen wat de volgende dag op het program staat. Kilometers vreten zoals we in Australie konden doen, zit er hier echt niet in, het lijkt of we al dagen door de Ardeche aan het trekken zijn, zowat geen rechte weg te bekennen en autobanen, daar hebben ze hier ook niet van gehoord. Van Auckland zijn we naar Coromandel gereden over een spectaculaire kustroute, daar overnacht en de volgende ochtend naar een interessante potterie geweest en een treintoertje door de bergen gemaakt. Langs de oostkust van het Coromandelpeninsula terug, onderweg een wandelingetje door een kauriforest gemaakt waar we een "siamese kauri" tegenkwamen, voor de insiders: volgens mij had die boom gewoon een plakoksel! Doorgereden tot Tauranga, aldaar overnacht en vanochtend naar Matamata gereden waar we Hobbiton hebben bezocht, dat is een filmlocatie van de Lord of the rings-film: leuk! Van daar uit weer door naar Rotorua, waar we nu zitten, museumbezoek al weer achter de kiezen -intesting! De zwavellucht trouwens ook al opgesnoven.......

• 03 December 2013 - 08:53

Kevin :

Klinkt alweer een stuk beter zuster! Veel plezier daar!

• 03 December 2013 - 11:04

Esther:

Gezellig! Klinkt niet of je hoeft te klagen :-]

• 03 December 2013 - 12:29

Corrie:

Leuk te lezen!!
    Groetjes en veel plezier jullie 3!!!

xxx

• 03 December 2013 - 19:56

LIEK:

Leuk Claar, gaat goed zo te horen met jullie, veel plezier. Ik ga jullie volgen met Google maps.

• 03 December 2013 - 22:29

Kees En Ineke:

Die plakoksels zitten ook overal!
    Groetjes!

• 06 December 2013 - 11:35

Carla Boonen:

Hai Claar of moet ik Frodo zeggen???De decemberstorm in Nederland heb je in iedergeval niet meegemaakt, de Sint viel bijna van het dak.
    Je grote rontgenvriend Kevin heeft voor zijn verjaardag 4 grote cakes gebakken, lekker, ik eet jouw stuk wel op. Keep up the good spirit, als je altijd mooi weer wilde hebben, dan had je mee moeten gaan naar India, ha ha. groeten ook van Pieter , Carla

• 07 December 2013 - 02:38

Marcel V P:

Ik hoor al veel bekende namen voorbij komen! Is het weer al n beetje verbeterd? Nog veel plezier on Rotorua, als Stink City ;)

Vers, Marcel

• 07 December 2013 - 02:39

Marcel V P:

Oef, reageren met je telefoon staat gelijk aan spelfouten..

* Aka Stink City
    * Grts Marcel

• 07 December 2013 - 18:54

Jozet De Jong:

Gelukkig zie jij het weer wat zonniger in! Fijne voortzetting van jullie vakantie. Groetjes, Jozet en ook van Marno natuurlijk.