windy Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu windy Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

windy Wellington

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

08 December 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Fijn te lezen dat jullie ons kunnen volgen, ondanks dat alle verhalen onder mijn eerste reis komen te staan. Het gaat helemaal tegen mijn gestructureerde manier van leven in, maar ik heb even geen zin om me daar ook nog in te verdiepen.
We zijn dus ondertussen aangekomen bij Wellington, vanochtend vanaf Masterton vertrokken via "the Woolshed", 'n soortement van museum over schaapscheren, moesten we toch even bezoeken aangezien de schapenpopulatie 9x groter is dan de menselijke bevolking. Daarna door naar een schelpenshop-ik weet even niet meer hoe ze precies heten: soort parlemoer-en hup weer verder richting de NZse versie van Stonehenge, heel apart... Daarna waren we wel toe aan eindelijk wat winetasting!
in the meanwhile is het weer eigwenlijk nog steeds niet om over naar huis teschrijven, maar we hoorden vanmorgen dat we niet mogen klagen, want het is very stormy weather in Europe?! Hopelijk zijn de pannen nog niet van het dak gevlogen.....
Gelukkig hebben we een bergtop kunnen aanschouwen op het Noordereiland, het is dus wachten op de magnificint mountaintops op het Zuidereiland, waar hopelijk de wegen en bewegwijzering iets beter is dan in het noorden......
verhalen genoeg, teveel om neer te pennen, maar ik probeer jullie iet of wat op de hoogte te houden, greetz, Claar

  • 08 December 2013 - 08:47

    Marleen:

    Nou Claar, het voordeel is dat je straks als je terug komt niet zo erg hoeft te wennen aan het weer hier (mij heeft de overgang meteen een lekkere griep opgeleverd). Dus elk nadeel heb zijn voordeel....
    Ander voordeel: als jullie verhalen niet enthousiaster worden kan ik weer een land van mijn verlanglijstje schrappen (maar ik hoop eigenlijk dat het nog veranderd)

  • 08 December 2013 - 10:21

    Kees En Ineke:

    Ja, 't is inderdaad ook vies weer hier, niks aan! Hopelijk reizen jullie de zon tegemoet, want die korte broekskes moeten wel gebruikt worden, he? Nog veel plezier alledrie! Groetjes vanuit Roosendaal!

  • 08 December 2013 - 11:14

    Angela C:

    Klinkt als een druk programma, maar daar ben je toerist voor.
    Krijgen we binnenkort ook nog wat fotootjes van je te zien.
    Hoop dat jullie snel wat zon krijgen.
    Have fun!

  • 08 December 2013 - 14:40

    Marianne Koolen:

    hoi braat meisjes,
    jullie hebben nog tijd zat om van het goede weer te genieten, ik heb even naar boven gebeld en gezegd dat jullie het koud hebben, dus komende week gaat de zon doorbreken hoor.

    geniet er lekker van groetjes marianne

  • 08 December 2013 - 17:10

    Toos En Jan:

    He Claar en consorten.
    He meiden geweldig dat jullie daar zijn! Geniet van alles wat je tegenkomt. Het weer kan beter, maar dat komt er zeker aan! Hier ook stormy weather geweest. Vandaag weer zon aan zee. Op naar het Noordereiland en genieten !!!
    Je hebt nog heel wat te gaan. Heeeeel veeeeeel reisplezier .
    Leuk om jullie te volgen.

    Groetjes Toos en jan.





  • 08 December 2013 - 18:31

    Karin Kraus:

    Jammer dat het weer niet mee zit.
    Gelukkig nog veel dagen te gaan. De pannen liggen nog op het dak in Etten. De storm viel hier reuze mee. Groetjes Karin en Corné

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Claar

Actief sinds 09 Dec. 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 17105

Voorgaande reizen:

10 December 2008 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: