update... - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu update... - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

update...

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

10 December 2013 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanuit Wellington zijn we vandaag met de ferry naar het Zuidereiland overgestoken, een tocht van ca. 3,5 uur, prachtig. Via the Marlbourough Sounds in Picton aangemeerd en van daar uit linea recta doorgereden naar Richmond l Nelson, waar we morgenochtend de plaats doorstruinen om daarna weer in de camper te springen en terug rijden via Blenheim naar Kaikoura, waar we walvissen en dolfijnen gaan spotten, ben benieuwd of we ze te zien krijgen.
Wellington was een geweldige plaats, mooi en interessant museum: Te Papa, botanische tuin en rosegarden, houses of parlaiment-tour, old st. Pauls church -volle dag afgesloten met een etentje in de Crabshack.
Momenteel hebben we niets te klagen, niet over het weer en ook raken we al aardig ingespeeld op elkaar, heeft even geduurd, maar de "BNers" (Bratennichten) komen er wel....

p.s. broertje: proficiat!!

• 10 December 2013 - 17:06

Toon IV:

Aan de BNers: geniet en vergeet in je enthousiasme niet om voldoende foto's te maken. Zodat, als je nog thuiskomt, je je alles weer voor de geest kunt halen. Veel plezier

• 10 December 2013 - 17:09

Carla:

Wat een avontuur, genietse en hollandse groetjes!!