the sky is the limit!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu the sky is the limit!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

the sky is the limit!!

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

14 December 2013 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Helemaal in de wolken, spectaculaire helikoptervlucht over de Franz Josef en Foxglacier en mount Cook, ca.3500 meter hoog, echt TOP, letterlijk en figuurlijk dus.
Ook de whalewatch op een catamaran was een belevenis, 2 spermwhales gespot, albatrossen, seals en andere seabirds.
We moeten wel diep (heel erg diep) in de buidel tasten, maar vooruit, het was dan ook een one's in a lifetime experience!
Nu op naar Queenstown, wat volgens velen een geweldige plaats moet zijn, ik kan me er nog niets bij voorstellen.....
Tijd to hit the road again, have to stop, bye for now!!

• 14 December 2013 - 01:52

Lincy:

Klinkt goed!
    Ben benieuwd naar je foto's ;-)

• 14 December 2013 - 02:18

Lya:

Hoi BNers(leuk bedacht) gaat toch niks boven brabant hè.
    Leuk dat jullie zo genieten, en een hoop meemaken. Zo te lezen hebben jullie het erg druk,
    Veel plezier en geniet ervan,
    groetjes uit Barbant, ook voor Marion

• 14 December 2013 - 10:19

Corrie:

Hallo jullie!!!

Dat klinkt goed!!!
    Ik hoop dat julie mooie foto's gemaakt hebben!! Ben erg benieuwd!!

Geniet!!!!

Dikke kus van Corrie.

• 14 December 2013 - 15:01

Esther:

Stoer in een heli! Nog veel plezier!

• 15 December 2013 - 17:42

Jenny En Cees:

Hoi avonturiers!

Reizen gaat altijd met up's en down's en daar hoort ook een beetje regen bij.Maar wat ik nu gelezen heb gaat het uitstekend met jullie! Geniet ervan met volle teugen!
    Als je nog ergens tijd vindt om wat foto's te laten zien, dat zou helemaal mooi zijn!
    We worden wel erg nieuwsgierig!
    Nog heel veel plezier en mooie belevenissen!
    Groetjes, Jenny en Cees

• 16 December 2013 - 11:02

Ethel:

Zo, en helicoptervlucht.................leuk!!!! en dan de whalewatching!, in ieder geval beter gelukt dan bij ons in Alaska