even geen catchy title... - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu even geen catchy title... - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

even geen catchy title...

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

19 December 2013 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Weer een paar dagen voorbij gevlogen, wind, regen, kou (toch zielig he) en een beetje blue sky -heel af en toe. De trip naar Doubtfull Sound was magnificent! Ludieke campsite, was gedaan -moet ook gebeuren- daarna doorgejakkerd richting Bluff l Stewart Island. Af en toe is het toch verdraaid vervelend dat ze hier op de meest onmogelijke plaatsen wel een lookout hebben en op juist die plaatsen waar wij willen stoppen bij lange na geen mogelijkheid hebben, grrrrrr....
Nu na een dag op Stewart Island te hebben vertoefd terug in Invercargill om ons voor te bereiden op een tocht door de Caitlins, hartewens van Barbara.
St.Isl. heeft ons een wat dubbel gevoel gegeven, mogelijk te hoge verwachtingen of de dag toch niet genoeg uitgebuit l verkeerde keuze gemaakt? Toch verdraaid naar dat moeten kiezen! Niet genoeg tijd en we willen toch niks missen!
Dank voor de leuke l lieve reacties, een poging gedaan met het plaatsen van enkele foto's die ik met dit apparaat heb proberen te schieten, daar moeten julie het dan even mee doen!
De andere 2 BNers zitten binnen in de camper te vernikkelen en ons dagelijkse potje yathzee te spelen onder het genot van een glaasje rode wijn, terwijl ik mijn best doe jullie enigzins op de hoogte te houden.
Zo, mijn "plicht" weer gedaan: see you later.... enz. Groet en liefs, Claar.

• 19 December 2013 - 09:26

Susanne:

Heb een foto gevonden! Van twee dames (gedeelte van de BNers neem ik aan) op de boot. Moet zeggen, het ziet er inderdaad koud en nattig uit...
    Succes met yahtzee en winnen he!!!

• 19 December 2013 - 09:53

Carla B:

Hoi Claar en nichten
    Leuk weer van je te horen. Het is toch jammer van het weer. Ziet alles er toch nog mooier uit. Je schrijft leuk Claar. Eindelijk een foto top! Ziet er ook goed uit en dat met jouw apparaatje. Ik wou zeggen goed voor herhaling (smiley) haha
    Je wint toch wel met yatchee hè. Anders kun je altijd nog ruzzlen met mij haha
    Veel plezier Gr. Carla b

• 19 December 2013 - 10:00

Esther EE:

Heej Claar,
    Nu nog een foto van jou :-]

• 19 December 2013 - 10:05

Angela C:

De foto is inderdaad op het goede plek gekomen, nu de rest uploaden, kunnen we jou en je reisomgeving ook nog zien.
    Hoop nog steeds dat jullie snel beter weer krijgen, anders hebben jullie straks wel een witte Kerst en wij niet, zou wel zuur zijn.
    Groetjes Angela.

• 19 December 2013 - 11:06

Marianne:

met die foto's moest ik meteen weer aan die reiger denken, heb hem weer tig keer bekeken en me kapotgelaCHEN.
    MIJN DING DOET HET NIE, HIJ DOET HET NIE.
    ALVAST FIJNE FEESTDAGEN XXXXX

• 19 December 2013 - 11:30

Dirk:

M'n nek verrekt om de foto te bekijken. Lollig, die foto tenminste.
    Slecht weer? Subiet kerstmis in de zomer!!!!! Wel zorgen voor een dennetje in de camper!
    Prettige dagen en groet ook m'n nichten.
    Dirk
    PS En bewaar de muntjes.

• 19 December 2013 - 14:55

Bini:

Eindelijk de foto ook gevonden. Ziet er gezond uit! Toch wel zonnebrillen weer? of is dit enkel interessant zijn ?...Ga door met genieten. Het is leuk dit allemaal te volgen van uit ons 'kikkerlandje".
    Groetjes

• 19 December 2013 - 23:16

Anita:

He Claar,

Vind ik eindelijk via Ien jouw verhalen, wie had dat nou toch gedacht! Lees dat je een hele prachtige uitstap hebt, enne ja foto's! Want visueel ingesteld.. En verder om jaloers te worden, die verhalen. Nog heel veel,plezier, kijk goed uit in souvenierwinkels, lach op je liefst naar alle verkopers en wie weet wat voor prachtige feestdagen je nog krijgt..
    Mooie dagen daar, veel plezier nog!

Anita

• 22 December 2013 - 10:48

Jozet:

He Claar,
    Ondanks het weer maak je toch een mooie reis! Geniet ervan. Alvast een fijne Kerst gewenst, goetjes van Marno en mij. Ook voor de andere BN ers.