we're longing to see the Aussies..... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu we're longing to see the Aussies..... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Claar - WaarBenJij.nu

we're longing to see the Aussies.....

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

24 December 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hi all, Merry Xmass to all you up there, happy holidays!!!!!!
Op kerstavond net voor het eten nog even de boel bijwerken.....
Heerlijk in een echt bed slapen vannacht, in mijn eentje, dus niet hoeven vechten voor een stukje dekbed! Het is de laatste avond in NZ, Christchurch, morgen vertrekken we naar Melbourne, Australie.
Bij de luchthaven staat ons al weer een gevecht te wachten: zorgen dat we onze bagage mee krijgen, want blijkbaar zijn de regels na onze boeking veranderd, leuk hoor, weer een ergernis, we kunnen ook niet leven zonder.....
Christchurch was eigenlijk wel indrukwekkend, we zijn naar de tentoonstelling "quakecity" geweest en hebben een bustour gedaan in de stad, waarbij een hoop verteld werd over de gevolgen van de aardbevingen van 2010 en 2011. Dat was ook nog wel te zien aan de stad, een hoop ingestort en braakliggend land. Toch is het wel een leuke stad, ik ben al benieuwd hoe het er over een jaar of 10 weer uit zal zien.
Ik heb echt zin om naar Australie te gaan, de weersvooruitzichten zien er redelijk uit, in ieder geval warm.....
ik laat het jullie wel weer weten, so long, greetz Claar

• 24 December 2013 - 07:10

Susanne:

Fijne kerst Claar!!!

• 24 December 2013 - 08:43

Marleen:

Jullie ook fijne kerstdagen! Ik had bij Australië en NZ het beeld van kerst op strand in je bikini maar zo klinkt je verhaal niet...Anyway, geniet ervan!

• 24 December 2013 - 09:24

Toon IV:

Zalig Kerstfeest aan allen.
    Jullie hebben het al gehad, wij beginnen er vanavond aan.
    Met Nieuwjaar idem dito
    Het weer is hier duidelijk anders; geen warmte, maar vochtige stormwind.
    Wij kleuren dus ook bij, maar anders.
    Veel plezier verder en succes met de bagage

• 24 December 2013 - 10:06

Bini:

Gelukkig kerstfeest en Happy New Year !
    Ga zo door....

• 24 December 2013 - 12:28

Dirk I:

Onze Toon ... ons Bien .... Dacht de eerste te zijn. Mooi niet dus.
    Zalig kerstmis en een gelukkig en voorspoedig 2014, waar jullie zoals onze Toon al meldde 20 - 22 uur eerder aan beginnen. We gaan er van uit dat de eerste maand daarvan voor jullie in ieder geval geslaagd zal mogen heten!
    Nog veel plezier enne .... bewaar de muntjes

• 24 December 2013 - 14:47

Carla:

Claartje en reisgenoten, jullie ook fijne kerstdagen gewenst, daar in verweggiestan!!grtjs Jac.en Carla

EN ALVAST ALLE GOEDS VOOR 2014!

• 24 December 2013 - 15:47

Cbotman@ziggo.nl:

Jullie ook een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar met hopelijk mooier weer
    Gr Carla

• 24 December 2013 - 19:06

Angela:

Hoi Claar en reisgenoten,
    Ook jullie fijne dagen toegewenst (al hebben jullie daar al een deel van achter de rug).
    Goede reis naar de Aussies en het betere weer en dat jullie bagage maar veilig mee mag komen.
    Groetjes.

• 25 December 2013 - 09:21

Jenny Kuijstermans:

Claar en nichten Fijne Kerstdagen en een goed uiteinde en natuurlijk een gelukkig en gezond 2014 ook namens Piet en de rest van de familie.

• 25 December 2013 - 12:15

Jozet:

Fijne kerst van ons allemaal!

• 25 December 2013 - 13:57

Kees En Ineke:

Lieve BN-ers,
    hele gezellige feestdagen samen!! Proost, de Poeyerkes!

• 25 December 2013 - 14:14

Marcel V Poeijer:

Dat gaat nog wel even duren voordat Christchurch weer helemaal is opgebouwd... Veel plezier in het zomerse Melbourne!!

Grts, Marcell

• 26 December 2013 - 20:33

Ethel:

Kerst is inmiddels weer bijna voorbij hier, bij jullie helemaal, hoop dat jullie hebben genoten en op naar het nieuwe jaar in Aussieland. Tussen haakjes, heb voor je spullen hier gezorgd, dus je komt niets tekort. Geniet van de warmte, ik blijf bladeren opvegen!

• 27 December 2013 - 13:29

Jenny En Cees:

Hallo Braatjes!

Nou voor de Kerstgroeten zijn we dus duidelijk te laat, maar alvast een hele mooie, warme jaarwisseling toegewenst en het aller aller beste voor 2014!

We hopen dat jullie nog een prachtige maand voor de boeg hebben, trouwens de afgelopen maand was toch ook wel indrukwekkend te noemen als ik je verhalen zo lees.
    Nog heel veel plezier samen, geniet er van!

Groetjes,
    Jenny en Cees

• 28 December 2013 - 23:46

Corrie:

Hallo lieverds!!
    geniet van alles wat er op jullie pad komt!!! Alvast de allerbeste wensen voor 2014!! Geniet van elkaars aanwezigheid en gezelschap!!! Alle goeds voor jullie 3en!! Dikke kus van ad en mij!!!xxx