the continuing story - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Claar - WaarBenJij.nu the continuing story - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Claar - WaarBenJij.nu

the continuing story

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

31 December 2013 | Australië, Batemans Bay

Goed, hernieuwde poging, gister een heel verhaal neergepend, wat niet gelukt is op te slaan. Zou ik te ongeduldig zijn geweest?!
Het is nu 31 december en we zitten in Eden, onder Batemans Bay, alle powered sites waren bezet, dus vandaag is het een soort van back to basic, we staan op een campsite en kunnen gebruik maken van de amenities, maar verder zijn we op ons zelf en de camper aangewezen.
Het verhaal met de bagage is met een sisser afgelopen, de kerstman was ons goed gezind, no worries, geen extra betaling nodig en zelfs tijdens de vlucht kregen we een maaltijd aangeboden, waar we niet op gerekend hadden.
In Melbourne veilig en wel aangekomen en het ons gemakelijk gemaakt door ons met een taxi naar het hotel te laten brengen. Prima hotel, midden in de stad. Vanuit daar konden we Melbourne gaan exploreren. Langs de rivier gelopen, hop on hop of-bustour gedaan, museum bezocht, memorial-gardenpark bekeken enz.
Na 2 dagen Melbourne onze "nieuwe" camper opgehaald en off we went.....
Allereerst een eindje noordelijk gereden naar Kyneton l Malmsbury, waar we Janine en Cath hebben bezocht en hun nieuwe woonlocatie hebben bewonderd, gezellig samen uit eten geweest en de camper hebben ingewijd.
Dit had nog wat voeten in de aarde, want dit keer hebben we niet zo'n luxueuze camper als in NZ, de 1e nacht heeft Marion zelf bij Janine in huis geslapen, ondertussen zijn we alweer een paar dagen verder en liggen we knus met z'n 3en beneden in de camper, want de bovenslaper is echt te claustrofobisch om in te gaan liggen.
We zijn dus nu richting Sydney aan het rijden, blijven dan een week bij Robb logeren en laten Marion daar dan achter omhet laatste deel van de reis getweeen af te sluiten.
Vanavond lopen we naar de baai, waar vuurwerk wordt afgestoken en daar zullen we gezamelijk op jullie in NL toasten en het nieuwe jaar inluiden.
Gezellig Oud en Nieuw gewenst en natuurlijk alle goeds, geluk en gezondheid voor 2014!!!!!
Liefs en groet, Claar.

• 31 December 2013 - 09:40

Carla:

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014 gewenst, veel plezier nog! Grtjs van ons

• 31 December 2013 - 10:16

Corrie:

Hallo Claartje, Barbara en Marion!!
    Vanuit Etten-Leur wensen wij jullie de allerbeste wensen voor 2014!!! Heb nog veel plezier samen en geniet van alles wat er nog op jullie pad komt!!
    Dikke kus voor jullie 3en!!! Ad, Corrie, Ad, Inge, Ruud, Daphne en Margot.XXX

• 31 December 2013 - 12:19

Esther:

Prettige jaar wisseling en alle goeds voor 2014!! EE

• 31 December 2013 - 13:24

Kevin:

Clara! Fijne jaarwisseling daar down under! Wij pakken hier nog een lekkere oliebol en we zien je volgend jaar weer terug:)
    Groetjes,
    Kevin

• 31 December 2013 - 13:56

Els V.:

He Claar,

Als het goed is zitten jullie al in 2014! Ben benieuwd hoe het jullie bevalt. Ik wens jullie in elk geval nog een paar hele mooie en spetterende weken toe in Australië. Ook voor de rest van 2014 heel veel geluk en gezelligheid. Ook voor Marion en Barbara. Groetjes, Els.

• 31 December 2013 - 15:09

Bini:

Je vrienden zijn er al vroeg bij, dus nu ik ook maar meteen onder veel geknal hier een gezond 2014!
    Goede gezondheid vind ik met de jaren steeds belangrijker worden...
    Volop reisplezier en geniet vooral van het mooie weer, want dat zal straks weer voorbij zijn.
    Op 2014, PROOST zus...... ( plaats nog eens een foto van jullie aldaar...)

• 31 December 2013 - 20:48

Angela:

Hoi Claar,
    Jullie nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, zagen net bij het journaal een stukje van jullie vuurwerk, zag er spectaculair uit.
    Groetjes Angela.

• 01 Januari 2014 - 13:09

Jenny Kuijstermans:

De allerbeste wensen voor 2014, ook voor je nichten.

• 01 Januari 2014 - 13:15

Ethel:

Claar, Marion en Barbara, de allerbeste wensen voor 2014, hier alweer een halve dag oud, geniet nog lekker verder.

• 01 Januari 2014 - 13:34

Kees En Ineke:

Hoi lieve BN-ers,
    voor alledrie natuurlijk een heel fantastisch en gezond 2014!! En nog heel veel plezier in Australie!
    Groetjes vanuit Roosendaal!